GPH – yra Vokietijos bendrovės „Nexans Power Accessories Germany GmbH“ filialas. Elektronikos kontaktinius aksesuarus žemos ir vidutinės įtampos elektros linijoms gaminanti ir šioje srityje pirmaujanti kompanija prieš keliolika metų atidarė naujus filialus Bulgarijoje, Čekijoje ir Lietuvoje.

Pagrindiniai reikalavimai – įdiegti apskaitos ir verslo valdymo sistemą, kuri užtikrintų visų įmonės darbo procesų gerinimą ir nuolatinį sistemos tobulinimą, o tai atitiktų nuolatos besikeičiančią informacinių technologijų įstatyminę ir technologinę aplinką. Sandėlio valdymui reikėjo stabilaus prekių tiekimo proceso, galinčio sumažinti asortimento lygio palaikymo, sandėliavimo ir pristatymo sąnaudas. Taip pat bendrovė pageidavo skolų valdymo kontrolės, stabilaus prekių tiekimo proceso, maksimaliai automatizuoti vadybininkų darbą, palengvinant kasdien su klientų aptarnavimu susijusias užduotis.

Įdiegus verslo valdymo sistemą „EuroSkaita“ pavyko pasiekti visų vadovų užsibrėžtų tikslų, iš kurių svarbiausias – užtikrinti stabilų, patikimą ir greitą kompanijos darbą. Kompiuterizuoti prekių užsakymo grandinės procesai, atliekama prekių poreikio analizė ir įdiegtas užsakymo modulis užtikrina optimalų prekių atsargų lygio palaikymą. Gamybos ir pridėtinių sąnaudų paskirstymo modulis sprendžia prekių perkomplektavimą tiksliai apskaitant prekių savikainą. Įdiegtas skolų valdymo modulis ir vadybininkų skatinimo metodai atlieka skolų prevenciją, sistemos CRM dalis leidžia maksimaliai automatizuoti vadybininkų darbą su klientais bei kitus kasdieninius darbus. Programos „EuroSkaita“ naujausios versijos užtikrina galimybę naudotis inovatyviomis IT technologijomis.