p5  viena didžiausių didmeninės prekybos, platinimo ir logistikos bendrovių Baltijos šalyse. Įmonė prieš 8 metus įsigijo verslo valdymo sistemą „Skaita“. Nors sistema yra funkcionali ir lanksti, „Eugesta“ nuolat tobulino savo procesus ir optimizavo sistemą visiškai pritaikydama ją savo individualiems poreikiams.

Pagrindiniai reikalavimai – sistema turėjo apimti visus pagrindinius ir pagalbinius verslo procesus, užtikrinti aukštą visų procesų automatizavimą, garantuoti efektyvų įmonės darbą naudojant ir kaupiant didelius duomenų srautus, turėjo būti lengvai integruojama su kitomis išorinėmis sistemomis, kurias naudoja įmonės partneriai (tiekėjai, klientai, bankai, valstybinės institucijos ir t.t.).

UAB „Prototechnika“ įdiegta sistema susieja visus įmonės procesus – vadybininkai, vadovai ir kiti sistemos vartotojai lengvai ir greitai pasiekia jiems reikalingą informaciją vienoje duomenų bazėje. Tai taupo jų laiką, palengvina planavimo, vykdymo, kontrolės ir koregavimo uždavinius.
Sistemos lankstumas leido įmonei nuolatos tobulinti savo procesus ir taip didinti savo konkurencingumą bei siekti geresnių veiklos rezultatų. Įmonei taip pat svarbu, kad sistemos vystymas vyksta nenutraukiant jos darbo, o tai užtikrina stabilų įmonės darbą ir prekių tiekimą klientams.
UAB „Eugesta“ veikloje svarbu, kad prekės klientą pasiektų laiku ir minimaliomis sąnaudomis, todėl visi darbuotojų sprendimų nereikalaujantys proceso etapai yra automatizuoti.
Sistemos našumas dirbant su dideliais duomenų srautais leidžia įmonei nuolatos plėsti savo verslą ir garantuoja patikimą visos įmonės darbą prekybos suaktyvėjimo periodais (pvz. per Kalėdas).
Aukštas sistemos integralumo lygis suteikia įmonei geresnę derybinę poziciją kalbantis su įmonės partneriais ir leidžia vykdyti prisiimtus įsipareigojimus.