Mūsų siūlomi sprendimai transporto įmonėms:

EuroSkaita – kompiuterizuotas verslo valdymo, optimizavimo ir buhalterinės apskaitos sprendimas jūsų verslui, kuris padeda atlikti visus apskaitos etapus nuo pirminių dokumentų užregistravimo iki Balanso ataskaitų generavimo. „EuroSkaita“ padeda tiksliai ir greitai analizuoti ir planuoti Jūsų įmonės veiklą. Bet kuriuo darbo metu Jūs galite gauti įvairią informaciją apie partnerius, prekes, atsiskaitymus ir t.t.

PersonaloSkaita – tai atlyginimų skaičiavimo programa, skirta valdyti žmogiškuosius įmonės resursus, taip pat vesti darbo laiko apskaitą bei darbo užmokesčio apskaitą. Programoje patogu formuoti ataskaitas Sodrai, VMI ir Statistikos departamentui, kurias po to galima lengvai eksportuoti į ABBYY eFormFiller programą.

SkaitaIntelligence –  įmonės veikos rezultatų analizė yra viena iš svarbiausių įmonės valdymo funkcijų, ji atliekama remiantis įmonės apskaitos informacija ir padeda laiku atskleisti įvairių veiklos sričių efektyvumą, numatyti trūkumus bei imtis veiksmų jiems pašalinti.

Pinigų srautų planavimas – nuolatinis pinigų srautų planavimas bei kontrolė užtikrina galimybę numatyti galimus sunkumus dėl apyvartinių lėšų trūkumo į priekį arba atvirkščiai, galimus nuostolius dėl per didelio kiekio grynųjų pinigų laikymo kasoje ar banko sąskaitoje.

Skolų valdymas – modulis skirtas automatizuoti skolų kontrolę.

Dokumentų valdymas – centralizuotas popierinių ir elektroninių dokumentų registravimas bei saugojimas, patogi dokumentų paieška, saugumas ir vartotojų teisės, dokumentų veiksmų istorijos kaupimas, nustatyti bei gauti priminimus apie dokumentus ar su jais susijusius svarbius įvykius.

Duomenų ir dokumentų  mainai – dPort – sistema automatiškai formuoja sąskaitas faktūras, skolos ir kitus dokumentus, išsiunčia norimu pasirinktu būdu: e. laišku, į serverį ar kitą kompiuterį, į internetinę svetainę ir kt. UAB „Prototechnika“ savo klientams siūlo elektroninius dokumentus talpinti internetinėje duomenų ir dokumentų mainų svetainėje www.dPort.lt.


Mūsų siūlomos paslaugos:
Pagalba ir konsultacijos mūsų klientams suteikiamos internetinėje klientų valdymo sistemojeE-CRM
Pagalba gaunant ir įsisavinant ES struktūrinę paramą.

Mūsų klientai ir šios srities sėkmės istorijos:

UAB „Eugesta“
tai viena didžiausių didmeninės prekybos, distribucijos ir logistikos paslaugas teikiančių bendrovių Baltijos šalyse.

Įmonė prieš 8 metus įsigijo verslo valdymo sistemą „Skaita“. Nors sistema pasižymėjo plačiu funkcionalumu ir lankstumu, UAB „Eugesta“ nuolatos tobulindama savo procesus optimizavo sistemą visiškai individualiai pritaikant ją savo poreikiams.

* * *

UAB „Osama“
– užsiima plačiai vartojamų prekių didmenine prekyba Lietuvoje ir Latvijoje.

Pagrindiniai reikalavimai – įdiegti veiklos stebėsenos sistemas, susisteminti lentynų prekyvietėse kontrolę, užsakymų registravimo įrankį ir sandėlio valdymo sprendimą.

Įdiegus „Prototechnikos“ sukurtus sprendimus, susisteminta lentynų kontrolė didžiuosiuose tinkluose – lentynos dabar užpildomos pagal gamintojus, produktus ir kitus parametrus, tuo pačiu buvo įvesta vadybininkų skatinimo sistema. Taip pat buvo suprojektuotas ir įdiegtas stebėsenos sprendimas – kiekvienas vadovas gali atlikti veiklos stebėseną ir matyti parduotuvės pasiektus rezultatus.
Atlikus individualius programavimo darbus, įdiegtas duomenų gavimo ir apdorojimo sprendimas, su kuriuo vienas įmonės darbuotojas sutaupo iki 40 proc. užsakymų registravimo darbo laiko. Taip pat buvo įdiegtas individualus, sandėlio valdymo sistemai „Equinox“ pritaikytas sprendimas, kuris pagreitino užsakymų siuntimą, pardavimų generavimą ir sąskaitų faktūrų spausdinimą visuose filialuose. Šie procesai užimdavo nuo 4 iki 9 val. per dieną, o dabar kiekvienas trunka vos valandą ar dvi.
Ilgai trunkantis „Osama“ ir „Prototechnikos“ bendradarbiavimas padėjo klientui sėkmingai plėtoti verslą, buvo įdiegtos įmonės galimybes praplėtusios technologijos.

* * *

UAB „DLG“
teikia krovinių transportavimo bei logistikos paslaugas, gabena krovinius tarptautiniais maršrutais, pristato juos „nuo durų iki durų“.

Pagrindiniai reikalavimai – reikėjo pažangesnės sandėlio valdymo sistemos, leidžiančios greitai nustatyti kiekvienos prekės vietą sandėlyje, sparčiai atlikti viso sandėlio ar atskirų vietų inventorizaciją. Sistema taip pat turėjo pateikti darbuotojams naudingiausius maršrutus, kad jie galėtų kuo greičiau atrinkti prekes pagal kliento užsakymą.

Įdiegus verslo valdymo sistemą „EuroSkaita“, sukurtas sandėlio vietų hierarchijos medis, galima sudaryti prekių atrinkimo maršrutus. Sistemoje esančiais duomenims taip pat naudojamasi dirbant su skeneriais/skaitytuvais: jie fiksuoja prekių priėmimą arba krovimą, leidžia detaliai patikrinti krovinius, juos žymėti bei kontroliuoti jų būklę. Dabar sandėlys valdomas taupant laiką, pagal aiškų darbo procesą.

* * *

UAB „Ineza“
Lietuvos, Vokietijos ir Lenkijos platinimo, pardavimo bei gamybos įmonė, nuo 2006 m. teikia logistikos paslaugas, sandėliuoja, vykdo, realizuoja bei į visus prekybos tinklus pristato užsakymus, prižiūri lentynas ir kt. Lietuvos rinkai „INEZA“ tiekia prekių ženklus „būk“, „Bi–es“, „Mincer“, „Constance Carroll“, „DAX“, „Aha“, „Gosia“, „Skubis“.

Pagrindinis reikalavimas – visus prekybos procesus integruoti į vieną sistemą, maksimaliai automatizuoti šiuos procesus, atsisakant bet kokio rankų darbo ten, kur tai gali atlikti kompiuterinė sistema, padidinti procesų veiklos rezultatų skaidrumą, nustatyti problematiškas vietas, atsisakyti anksčiau naudotų pasenusių, jau nebenašių technologijų.

Į vieną sistemą integravus paklausos analizę, prekių užsakymą, tiekimą, klientų užsakymų priėmimą ir vykdymą, pavyko šiuos procesus suderinti tarpusavyje bei užtikrinti sklandų jų vyksmą. Dabar įmonė visiškai automatizuotai generuoja ataskaitas, gauna, formuoja ir spausdina užsakymus bei dokumentus, todėl darbuotojai sutaupo laiko, o bendrovė – lėšų. Ataskaitų bibliotekos modulis leidžia analizuoti visų procesų rodiklius bei įmonės veiklos rezultatus. Ataskaitos parengiamos labai operatyviai, todėl vadovai gali laiku priimti duomenimis pagrįstus sprendimus. „Prototechnika“ nuolat plėtoja produktą ir teikia sistemos atnaujinimų, taigi „Ineza“ naudojasi visais naujausių technologijų privalumais: greitaveika, maža IT ūkio palaikymo kaina, paprastu naudojimu, daugiafunkcionalumu. Įdiegus naują programą, įmonės veikla tapo žymiai efektyvesnė, pavyko pasiekti visus numatytus su verslo informacine sistema susijusius tikslus.


Kiti šioje srityje veiklą vykdantys mūsų klientai:

UAB „AD REM“
UAB „ALTA trasportas“
UAB „Auretra“
UAB „Autostartas“
UAB „Autostarto grupė“
UAB „Baltic Food Service“
UAB „Baltic forwarding and shipping“
UAB „Begnija“
UAB „Bijusta“
UAB „Bretalita“
UAB „CMA-CGM Lietuva“
UAB „Daivera“
UAB „Delta transportas“
UAB „Eveko logistika“
UAB „Gedlito transportas“
UAB „Gedrimena“
UAB „Gerata“
UAB „Gollner Spedition“
UAB „Hertransus“
UAB „Hres“
UAB „Inspectorate Klaipėda“
UAB „Iviltra“
UAB „Jargala“
UAB „Jumbo Cargo“
UAB „Jurbarko mažieji autobusai“
UAB „Kabotažas“, Jūrų krovinių kompanija
UAB „Klaipėdos keliai“
„MERWAL“ bendra Lietuvos-Vokietijos-Lenkijos įmonė
UAB „NB Logistika“
UAB „Ost Express“
UAB „Rentaka“
UAB „Rokauta“
UAB „Rombeka“
UAB „Spartus“
UAB „Šilalės autobusų parkas“
UAB „Šturvalas“
UAB „Transforma“
UAB „Transmundus“
UAB „Transtrado“
UAB „Vidmindas“
UAB „Vilniaus autobusai“
UAB „Vilniaus Ekspedicija“
UAB „Vilniaus logistika“
UAB „VIM agentūra“