Mes rūpinamės Jūsų duomenų saugumu ir tinkamu jų tvarkymu: nuotoliniu būdu jungdamiesi prie Kliento darbo vietos, naudojame „TeamViewer“ nuotolinio valdymo programą. Žemiau pateikiame instrukciją, kaip tinkamai naudotis šiuo įrankiu.

  • Atidarykite „TeamViewer“ programą per EuroSkaitą / PersonaloSkaitą

Nuotolinio valdymo programą galite pasiekti per „EuroSkaita“ / „PersonaloSkaita“ programą Pagalba –> Nuotolinio prisijungimo įrankis:

TeamViewer1

 

Atsidarius programai, matomas pagrindinis „TeamViewer“ programos langas su Jūsų pateikiamais prisijungimo kodais. Konsultantui paprašius, padiktuokite 9 skaitmenų kodą ir slaptažodį:

 TeamViewer2

 

  • „TeamViewer“ programą įsidiekite tiesiogiai į savo kompiuterį

1 veiksmas: Atsisiųskite „TeamViewer“ programą iš oficialaus internetinio puslapio. (Jei jau turite nuotolinio valdymo programą įsidiegę savo kompiuteryje – 1 ir 2 veiksmus praleiskite).

Reikalinga atsisiųsti 11 arba žemesnę programos „TeamViewer“ versiją ir įsidiegti į savo kompiuterį.

Oficialias versijas ir papildomas instrukcijas galite rasti čia.

 

2 veiksmas: Atsisiuntus reikiamą versiją, toliau reikalinga įsidiegti „TeamViewer“ programą savo kompiuteryje, paleidus .exe failą, kuris yra randamas atsisiuntimų aplankale.

 

3 veiksmas: Atidarykite „TeamViewer“ programą ir leiskite prisijungti mūsų konsultantui.

Pasileidus programą, matomas pagrindinis „TeamViewer“ programos langais su Jūsų pateikiamais prisijungimo kodais. Konsultantui paprašius, padiktuokite 9 skaitmenų „Your ID“ kodą ir slaptažodį „Password“:

TeamViewer3

 

Konsultantas prisijungia be Jūsų autorizacijos. Prisijungimo sesija nutraukiama išjungus „TeamViewer“ programą Jūsų kompiuteryje.

 

Tikimės, informacija buvo naudinga.

UAB „Prototechnika“ komanda