Šiuolaikinės įmonės veiklos efektyvumo padidina pasinaudodamos specializuota programine įranga, pritaikyta konkrečiai veiklos sričiai – sandėlio valdymui. Viena iš įmonės veiklos dalių – sandėlio vertybių judėjimas: priėmimas, atkrovimas, perkėlimas, kiti veiksmai. Dažnai kliento užsakymas neįvykdomas dėl pasiklydusių prekių, kurių faktiškai nerandama atkrovimo metu arba yra sumaišomos, o vėliau brangiai kainuojantys darbuotojai ieško šių prekių.

Pagrindinė sandėlio valdymo sistema adaptuojama skirtingų rinkų segmentams: savo atsargas sandėliuojančiose logistikos, gamybos, prekybos įmonėse.

 

Pagrindinės sprendimo funkcijos:

  • sandėlio vietų hierarchinės struktūros modeliavimas;
  • prekių valdymas;
  • prekių priėmimas;
  • prekių atkrovimas;
  • sistemos valdomas surinkimas;
  • optimali surinkimo seka;
  • surinktų prekių patikra;
  • neatitikimų automatinė kontrolė;
  • prekių grąžinimas;
  • sandėlio vietų tūrio valdymas;
  • sandėlio vietų auditas;
  • prekių perkėlimas.

Galime pasiūlyti ir Sandėlio valdymo sprendimą skirtą sandėlio valdymui be tarpinių duomenų bazių ir serverių (On-Line).