Pasirinkite veiklos tipą:

Mūsų klientai ir šios srities sėkmės istorijos:

UAB „Homo sapiens“
prekiauja knygomis rusų kalba.

Pagrindinis reikalavimas – sujungti didmeninės ir mažmeninės prekybos duomenis.

Įmonės didmeniniai ir mažmeniniai pardavimo taškai sujungti į bendrą sistemą, specializuoti moduliai nuolatos palaiko optimalų kataloginių prekių likutį sandėlyje, užsakomų prekių procesas programoje kontroliuojamas kiekviename jo žingsnyje, sistemos daugiakalbiškumas palengvina bendradarbiavimą su įmonės užsienio partneriais ir duomenų apsikeitimą tarp „Homo sapiens“ ir partnerio naudojamų sistemų. Visa tai leidžia tiksliai ir laiku pristatyti prekes savo klientams, įgalina centralizuotą kainodaros, skolų ir kitų kritinių įmonės veiklos sričių valdymą. Išsamūs prekybos ir logistikos duomenys visuomet laiku pateikiami įmonės vadovams.

 

* * *

UAB „Osama“
– užsiima plačiai vartojamų prekių didmenine prekyba Lietuvoje ir Latvijoje.

Pagrindiniai reikalavimai – įdiegti veiklos stebėsenos sistemas, susisteminti lentynų prekyvietėse kontrolę, užsakymų registravimo įrankį ir sandėlio valdymo sprendimą.

Įdiegus „Prototechnikos“ sukurtus sprendimus, susisteminta lentynų kontrolė didžiuosiuose tinkluose – lentynos dabar užpildomos pagal gamintojus, produktus ir kitus parametrus, tuo pačiu buvo įvesta vadybininkų skatinimo sistema. Taip pat buvo suprojektuotas ir įdiegtas stebėsenos sprendimas – kiekvienas vadovas gali atlikti veiklos stebėseną ir matyti parduotuvės pasiektus rezultatus.
Atlikus individualius programavimo darbus, įdiegtas duomenų gavimo ir apdorojimo sprendimas, su kuriuo vienas įmonės darbuotojas sutaupo iki 40 proc. užsakymų registravimo darbo laiko. Taip pat buvo įdiegtas individualus, sandėlio valdymo sistemai „Equinox“ pritaikytas sprendimas, kuris pagreitino užsakymų siuntimą, pardavimų generavimą ir sąskaitų faktūrų spausdinimą visuose filialuose. Šie procesai užimdavo nuo 4 iki 9 val. per dieną, o dabar kiekvienas trunka vos valandą ar dvi.
Ilgai trunkantis „Osama“ ir „Prototechnikos“ bendradarbiavimas padėjo klientui sėkmingai plėtoti verslą, buvo įdiegtos įmonės galimybes praplėtusios technologijos.

 

* * *

UAB „Rirobas“
remontuoja šaldymo ir kondicionavimo įrangą, prekiauja šios įrangos detalėmis.

Pagrindiniai reikalavimai – suderinti įmonės darbuotojų ir apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės darbus.

Įdiegus „Prototechnikos“ sukurtą sprendimą „LengvaSkaita“, įmonės darbuotojai registruoja prekių pajamavimo operacijas, atsiskaitymus už prekes, užsakymus bei pardavimus, o apskaitos įmonė atlieka finansinę analizę bei greitai ir kokybiškai atlieka buhalterinių įrašų patikrinimą, jungdamasi per nuotolinį valdymą prie „Rirobas“ duomenų bazės. Dabar įmonė mato realius sandėlio likučius, laiku įvykdo užsakymus, kontroliuoja skolas. Taip reikiama informacija gaunama greičiau, įvairios ataskaitos sudaromos sparčiau, įmonė gali sklandžiai tobulinti ir plėsti savo veiklą.

 

* * *

UAB „Mazgas“
užsiima elektrotechninės produkcijos didmenine ir mažmenine prekyba. Projektavimas, montavimas, konsultacijos.

Pagrindiniai reikalavimai – skirtingomis kainomis bei valiutomis apskaityti ir didmenininkams, ir mažmenininkams parduodamas prekes, detalizuoti įmonės buhalterinę apskaitą, pvz., gauti detalią informaciją, kiek pajamų bei sąnaudų skirta kiekvienai įmonės sričiai.

Programoje „EuroSkaita“ įdiegti sprendimai leidžia efektyviau ir operatyviau vykdyti įmonės poreikius atitinkančią prekybą – pardavimo registravimo metu programa automatiškai parenka prekių kainą, kuri priklauso nuo programoje užregistruoto aptarnaujamo kliento statuso. Sprendimas leido efektyviau valdyti įmonės finansus, o buhalterinė apskaita detalizuojama skirtingais pjūviais.

 

* * *

UAB „VVR Baltic“
, antrinė Latvijos SIA „Voldemars“ įmonė, didmena prekiauja maisto produktais.

Pagrindiniai reikalavimai – „VVR Baltic“ Lietuvoje prekių nesandėliuoja, todėl bendrovei reikėjo automatizuoti priimamų užsakymų srautą, perkelti juos į SIA „Voldemars“ verslo valdymo sistemą „Exapta“, įdiegti skolų–kreditų kontrolę.„EuroSkaita“ sprendimas leidžia išvengti didelių sandėliavimo išlaidų, nes apima visus užsakymų valdymo etapus: naudodama sistemą „Mobil-Pal“ bendrovė priima klientų užsakymus, juos suformuoja ir perkelia į Rygoje įdiegtą programą „Exapta“. Atsižvelgiant į klientui suteiktą kredito limitą ir uždelstus apmokėjimų terminus, eksportuojant taip pat atliekama skolų kontrolė. Vėliau, pagal gautą ir apdorotą informaciją, Rygoje surinkti užsakymai importuojami į „EuroSkaita“ programą, spaudinamos prekių PVM sąskaitos faktūros, prekės pakraunamos ir, paruošus dokumentus, vežamos Lietuvos pirkėjams.

 

* * *

UAB „Eugesta“
viena didžiausių didmeninės prekybos, platinimo ir logistikos bendrovių Baltijos šalyse. Įmonė prieš 8 metus įsigijo verslo valdymo sistemą „Skaita“. Nors sistema yra funkcionali ir lanksti, „Eugesta“ nuolat tobulino savo procesus ir optimizavo sistemą visiškai pritaikydama ją savo individualiems poreikiams.

Pagrindiniai reikalavimai – sistema turėjo apimti visus pagrindinius ir pagalbinius verslo procesus, užtikrinti aukštą visų procesų automatizavimą, garantuoti efektyvų įmonės darbą naudojant ir kaupiant didelius duomenų srautus, turėjo būti lengvai integruojama su kitomis išorinėmis sistemomis, kurias naudoja įmonės partneriai (tiekėjai, klientai, bankai, valstybinės institucijos ir t.t.).

UAB „Prototechnika“ įdiegta sistema susieja visus įmonės procesus – vadybininkai, vadovai ir kiti sistemos vartotojai lengvai ir greitai pasiekia jiems reikalingą informaciją vienoje duomenų bazėje. Tai taupo jų laiką, palengvina planavimo, vykdymo, kontrolės ir koregavimo uždavinius.
Sistemos lankstumas leido įmonei nuolatos tobulinti savo procesus ir taip didinti savo konkurencingumą bei siekti geresnių veiklos rezultatų. Įmonei taip pat svarbu, kad sistemos vystymas vyksta nenutraukiant jos darbo, o tai užtikrina stabilų įmonės darbą ir prekių tiekimą klientams.
UAB „Eugesta“ veikloje svarbu, kad prekės klientą pasiektų laiku ir minimaliomis sąnaudomis, todėl visi darbuotojų sprendimų nereikalaujantys proceso etapai yra automatizuoti.
Sistemos našumas dirbant su dideliais duomenų srautais leidžia įmonei nuolatos plėsti savo verslą ir garantuoja patikimą visos įmonės darbą prekybos suaktyvėjimo periodais (pvz. per Kalėdas).
Aukštas sistemos integralumo lygis suteikia įmonei geresnę derybinę poziciją kalbantis su įmonės partneriais ir leidžia vykdyti prisiimtus įsipareigojimus.

 

* * *

UAB „Ineza“
Lietuvos, Vokietijos ir Lenkijos platinimo, pardavimo bei gamybos įmonė, nuo 2006 m. teikia logistikos paslaugas, sandėliuoja, vykdo, realizuoja bei į visus prekybos tinklus pristato užsakymus, prižiūri lentynas ir kt. Lietuvos rinkai „INEZA“ tiekia prekių ženklus „būk“, „Bi–es“, „Mincer“, „Constance Carroll“, „DAX“, „Aha“, „Gosia“, „Skubis“.

Pagrindinis reikalavimas – visus prekybos procesus integruoti į vieną sistemą, maksimaliai automatizuoti šiuos procesus, atsisakant bet kokio rankų darbo ten, kur tai gali atlikti kompiuterinė sistema, padidinti procesų veiklos rezultatų skaidrumą, nustatyti problematiškas vietas, atsisakyti anksčiau naudotų pasenusių, jau nebenašių technologijų.

Į vieną sistemą integravus paklausos analizę, prekių užsakymą, tiekimą, klientų užsakymų priėmimą ir vykdymą, pavyko šiuos procesus suderinti tarpusavyje bei užtikrinti sklandų jų vyksmą. Dabar įmonė visiškai automatizuotai generuoja ataskaitas, gauna, formuoja ir spausdina užsakymus bei dokumentus, todėl darbuotojai sutaupo laiko, o bendrovė – lėšų. Ataskaitų bibliotekos modulis leidžia analizuoti visų procesų rodiklius bei įmonės veiklos rezultatus. Ataskaitos parengiamos labai operatyviai, todėl vadovai gali laiku priimti duomenimis pagrįstus sprendimus. „Prototechnika“ nuolat plėtoja produktą ir teikia sistemos atnaujinimų, taigi „Ineza“ naudojasi visais naujausių technologijų privalumais: greitaveika, maža IT ūkio palaikymo kaina, paprastu naudojimu, daugiafunkcionalumu. Įdiegus naują programą, įmonės veikla tapo žymiai efektyvesnė, pavyko pasiekti visus numatytus su verslo informacine sistema susijusius tikslus.

 

* * *
 
UAB „Ignasta“ vykdo mažmeninę prekybą maisto produktais.

Pagrindinis reikalavimas – operatyvus duomenų apsikeitimas tarp skirtingų posistemių.

Įdiegus programą „EuroSkaita“ bei atlikus integraciją į vieningą sistemą su naudojamais New Vision kasos aparatais ir duomenų kaupikliais, pasiektas aukštas automatizavimo lygis – iki 50 proc. sumažėjo rankomis atliekamas darbas ruošiant apskaitos dokumentus. Realizavus skirtingų kainų mechanizmą įgyvendinta klientų lojalumo programa. Rezultatas – tiksli vertinamoji prekybos analizė, kuri pateikiama svarbiausiais pjūviais.

 

* * *
 
R. Būdvyčio įmonė „Pas Robertą“ veikla – prekyba maisto prekėmis ir jų tiekimas Klaipėdos regiono parduotuvėms. Įmonė turi urmo bazę, parduotuvę.

Pagrindiniai reikalavimai – įdiegti prekių valdymo sprendimus, tikslią informaciją apie prekių likučius ir jų kainas galinčius pateikti įrankius. Taip pat buvo pageidaujama pakeisti duomenų apsikeitimo sistemą tarp naudojamų kasos aparatų ir apskaitos programos bei pardavimų ir inventorizacijų duomenų apsikeitimo su programa „EuroSkaita“ sistemas.

Atsižvelgiant į įmonės poreikius, buvo įdiegta didmeninės prekybos įmonėms skirta informacinė sistema „MobilePal“, kuri panaikino „popierinius“ užsakymus, racionalizavo visą prekių užsakymo ciklą nuo užsakymo paruošimo iki duomenų perdavimo į apskaitos sistemą. Duomenų apsikeitimo tarp kasos aparatų ir apskaitos programos sprendimas leido pereiti prie kiekinės prekių apskaitos – taip įmonė gali analizuoti prekių apyvartumą bei pelningumą ir pritaikyti nuolaidų ar lojalumo programas.
Dabar įmonė gali geriau organizuoti darbus, parengti ir paskirstyti užduotis, vadybininkai gali sekti klientų atsiskaitymą, matyti esančios skolos ir kredito dydį, o vadovas gali analizuoti ir kontroliuoti vadybininkų veiklą bei jų darbo efektyvumą. Sumažėjo įmonės transporto ir personalo valdymo išlaidos.

 

* * *
 
UAB „VIGOSS“ valdo devynias drabužių parduotuves Lietuvos didmiesčiuose, įmonė importuoja ir prekiauja gerai žinomų prekinių ženklų drabužiais („Vigoss“, DLF, „Xint“, MCL, „Climber“, „Joggy“, BLK, MCR, „Weaver“, „Cons“ ir kt.), bendrovė taip pat užsiima didmenine drabužių prekyba.

Pagrindiniai reikalavimai – pageidaujama, kad verslo valdymo ir apskaitos sistema suteiktų galimybę integruoti buhalterinės apskaitos, mažmeninės ir didmeninės prekybos procesus, kainodaros proceso valdymą, prekių brūkšninių kodų naudojimą ir etikečių spausdinimą, prekių poreikių valdymą.

Programoje „EuroSkaita“ įdiegtas ryšys su „NewVision“ kasos aparatais leidžia lengvai keistis duomenimis su mažmeninės prekybos taškais, todėl nebereikia dubliuoti buhalterijos įrašų. Skirtingų pardavimo kainų mechanizmas leidžia pritaikyti kainodarą, nustatant specialias kainas kiekvienam klientui. Įdiegtas prekių etikečių spausdinimo modulis atlieka visas funkcijas, susijusias su brūkšninių kodų spausdinimu prekių pajamavimo ir perkėlimo metu. Prekių judėjimo, sandėlio likučių ir prekybos ataskaitų bazė suteikia galimybę stebėti prekybos tendencijas, o gausiai naudojamos duomenų importo į sistemą funkcijos leido iki 10 kartų pagreitinti naujų operacijų registravimą apskaitoje.

 

Kiti šioje srityje veiklą vykdantys mūsų klientai:

UAB „Agroservisas kooperatyvas „Papynaujis“
A.Kudzevičienės individuali įmonė
UAB „Balimpeksas“
UAB „BauBer“
UAB „Bauresta“
Birutės Zitos Klimbienės įmonė
UAB „De Neef Baltija“
UAB „Egmina“
UAB „Euremsta“
UAB „Fatalitas“
UAB „Gitana“
UAB „Jupojos statybinės medžiagos“
UAB „Jupojos technika“
UAB „Klaipėdos statybinės medžiagos“
UAB „Knygų namai“
UAB „Kretingos santechnika“
UAB „Mantvilė“
Mažono M. IĮ
UAB „MILORIJA“
UAB „Mineraliniai vandenys ir alus“
UAB „Reda“
Reginos Milkerienės, IĮ
UAB „Reginasta“
Rozos Judickos IĮ
UAB „Stogo dangų centras“
UAB „Svaita“
UAB „Tauragės tiekimas“
UAB „Topimeksas“
UAB „Vidlinas“
Visi įrankiai, IĮ
UAB „Vokiška keramika“
UAB „Vulduna“
V.Dajoro IĮ
UAB „Žalčio sala“