Pardavimo proceso optimizavimui skirtas sprendimas, suteikiantis pardavimo srities darbuotojams produktyviam pardavimui reikalinga ir naudingą informaciją, leidžiantis kaupti ir saugoti  pardavimo proceso duomenis, kliento informaciją.

 

Pagrindinės sprendimo funkcijos:

  • pardavimo etapų planavimas pasirinktam segmentui;
  • pardavėjo (vadybininko) veiksmų, jų kokybės ir efektyvumo stebėsena (monitoringas);
  • viso pardavimo proceso eigos stebėjimas;
  • konkretaus pardavimo etapo informacijos kaupimas ir saugojimas;
  • pardavimų prognozės ir rezultatų (pajamų ir sąnaudų) analitika.

Pardavimo CRM sprendimas Jūsų verslui:

  • optimizuoja pardavimo procesą;
  • taupo pardavimo srities darbuotojų laiką;
  • našesnis pardavimų procesas.

Pagal aprašytą įmonės vadybininko veiklos procesą reguliariai registruojant vadybininkų atliktus veiksmus su klientu, galima matyti kokiame žingsnyje klientas nutilo.