Pardavimo proceso optimizavimui skirtas sprendimas, suteikiantis pardavimo srities darbuotojams produktyviam pardavimui reikalinga ir naudingą informaciją, leidžiantis kaupti ir saugoti pardavimo proceso duomenis, kliento informaciją.
Pagrindinės sprendimo funkcijos:
- pardavimo etapų planavimas pasirinktam segmentui;
- pardavėjo (vadybininko) veiksmų, jų kokybės ir efektyvumo stebėsena (monitoringas);
- viso pardavimo proceso eigos stebėjimas;
- konkretaus pardavimo etapo informacijos kaupimas ir saugojimas;
- pardavimų prognozės ir rezultatų (pajamų ir sąnaudų) analitika.
Pardavimo CRM sprendimas Jūsų verslui:
- optimizuoja pardavimo procesą;
- taupo pardavimo srities darbuotojų laiką;
- našesnis pardavimų procesas.
Pagal aprašytą įmonės vadybininko veiklos procesą reguliariai registruojant vadybininkų atliktus veiksmus su klientu, galima matyti kokiame žingsnyje klientas nutilo.