Rinkodaros specialistai gali naudotis pardavimų duomenų valdymo, klientų segmentavimo, reklaminių kampanijų organizavimo įrankiais.

 

Rinkodaros planavimas ir vykdymas:

  • Esamų ir potencialių klientų informacijos įvedimas ir peržiūra.
  • Siunčiamos klientams ir gaunamos e. korespondencijos kaupimas ir saugojimas.
  • Sisteminga klientų paieška.
  • Rinkodaros strategijos, užtikrinančios optimaliausią rezultatą, planavimas ir parinkimas.
  • Efektyvus akcijų-kampanijų planavimas ir vykdymas.
  • Rinkodaros strategijos įgyvendinimo eigos, pagrindinių rodiklių monitoringas ir analizė.

„Rinkodaros CRM“ sprendimas Jūsų verslui:

  • Sutaupo darbuotojų darbo laiką, kuris anksčiau buvo skiriamas klientų informacijos rinkimui, segmentavimui, strategijos parinkimui bei rezultatų analizei.
  • Leidžia padidinti darbuotojų produktyvumą – negaištamas laikas informacijos rinkimui, tinkamas nukreipimas tinkamai parinktos strategijos.
  • Leidžia laiku priimti kritiškai svarbius sprendimus – strategijos įgyvendinimo analizė.

„Rinkodaros CRM“ sprendimą galima naudoti kaip atskirą bei kartu su „Pardavimų CRM“, „Laiko ir užduočių planavimo sprendimais“, naudojantis tais pačiais duomenų bazės įrašais: klientų, atstovų, darbų, užduočių sąrašais, prekių katalogais.