Sprendimas skirtas planuoti darbuotojų darbo laiką bei užduotis, sukurti bendrą įmonės ar atskirų padalinių darbo sistemą.

 

Pagrindinės sprendimo funkcijos:

Planavimas:

  • atsakingų darbuotojų paskyrimas užduočių vykdymui;
  • savarankiškas būsimų veiksmų (ateities užduočių) planavimas;
  • stebėjimas, kokiu tiksliai laiku darbuotojas planuoja savo konkrečias užduotis vykdyti;
  • kitų artimiausių darbuotojo planuojamų veiksmų, nesusijusių su konkrečių užduočių vykdymu, monitoringas;
  • savo ir ir kitų darbuotojų arba atskirų jų grupių planų monitoringas.

Užduočių vykdymo kontrolė:

  • galimybė deleguoti (išrašyti) užduotis kitiems darbuotojams, arba reikalui esant savo kaip vykdytojo užduotį perduoti kitam darbuotojui-vykdytojui;
  • galimybė paskirstyti užduotis, t.y. sudaryti susijusių užduočių medžius skirtus grupinių užduočių valdymui. Tokiu būdu suformuojamos užduočių sąsajos pagal
  • esamus įmonės darbo procesus ir lengva sekti pagrindinės užduoties (arba projekto) vykdymą arba peržiūrėti vykdymo istoriją;
  • paprastų ir grupinių užduočių vykdymo analitika (planuotos ir faktinės sąnaudos, vėlavimai, einamoji situacija ir istorija, pjūviai pagal paslaugas, produktus, projektus, partnerius ir pan.);
  • riminimų funkcija;
  • informavimas apie įvykius (užduoties būsenos pasikeitimą) elektroniniu paštu arba SMS.

Darbų vykdymas:

  • galimybė matyti kokie darbai yra atlikti su tam tikru partneriu;
  • galimybė matyti, kiek vieno darbuotojo arba darbuotojų grupės darbo laiko yra sugaišta per tam tikrą pasirinktą laikotarpį;
  • įvertinimo galimybė, kiek laiko sugaišta su konkrečiu partneriu ir, kokie darbuotojai, kokius darbus per tą laiką atliko, taip įvertinant, koks pelnas turėtų būti gautas iš pardavimų tam partneriui, kad pardavimai netaptų nuostolingais;
  • galimybė kiekvienam darbuotojui registruoti atliktus darbus pagal jam paskirtas užduotis;
  • galimybė matyti kaip atliekami darbai pagal darbuotojui duotas konkrečias užduotis, kiek laiko užtrunka darbuotojas konkrečios užduoties atlikimui;
  • užregistravus darbą, automatiškai darbo laiko tabelyje matomas darbuotojo užimtumas, t.y. kiek laiko darbuotojas dirbo tam tikrą dieną.

Žinant savo ir kitų įmonės darbuotojų planus, užduotis ir darbus, įminės išteklų valdymas tampa žymiai efektyvesnis.