Pasirinkite veiklos tipą:

Mūsų klientai ir šios srities sėkmės istorijos:

UAB „Gerhard Petri Vilnius“
yra Vokietijos bendrovės „Nexans Power Accessories Germany GmbH“ filialas. Elektronikos kontaktinius aksesuarus žemos ir vidutinės įtampos elektros linijoms gaminanti ir šioje srityje pirmaujanti kompanija prieš keliolika metų atidarė naujus filialus Bulgarijoje, Čekijoje ir Lietuvoje.

Pagrindiniai reikalavimai – įdiegti apskaitos ir verslo valdymo sistemą, kuri užtikrintų visų įmonės darbo procesų gerinimą ir nuolatinį sistemos tobulinimą, o tai atitiktų nuolatos besikeičiančią informacinių technologijų įstatyminę ir technologinę aplinką. Sandėlio valdymui reikėjo stabilaus prekių tiekimo proceso, galinčio sumažinti asortimento lygio palaikymo, sandėliavimo ir pristatymo sąnaudas. Taip pat bendrovė pageidavo skolų valdymo kontrolės, stabilaus prekių tiekimo proceso, maksimaliai automatizuoti vadybininkų darbą, palengvinant kasdien su klientų aptarnavimu susijusias užduotis.

Įdiegus verslo valdymo sistemą „EuroSkaita“ pavyko pasiekti visų vadovų užsibrėžtų tikslų, iš kurių svarbiausias – užtikrinti stabilų, patikimą ir greitą kompanijos darbą. Kompiuterizuoti prekių užsakymo grandinės procesai, atliekama prekių poreikio analizė ir įdiegtas užsakymo modulis užtikrina optimalų prekių atsargų lygio palaikymą. Gamybos ir pridėtinių sąnaudų paskirstymo modulis sprendžia prekių perkomplektavimą tiksliai apskaitant prekių savikainą. Įdiegtas skolų valdymo modulis ir vadybininkų skatinimo metodai atlieka skolų prevenciją, sistemos CRM dalis leidžia maksimaliai automatizuoti vadybininkų darbą su klientais bei kitus kasdieninius darbus. Programos „EuroSkaita“ naujausios versijos užtikrina galimybę naudotis inovatyviomis IT technologijomis.

 

* * *

UAB „Mazgas“
užsiima elektrotechninės produkcijos didmenine ir mažmenine prekyba. Projektavimas, montavimas, konsultacijos.

Pagrindiniai reikalavimai – skirtingomis kainomis bei valiutomis apskaityti ir didmenininkams, ir mažmenininkams parduodamas prekes, detalizuoti įmonės buhalterinę apskaitą, pvz., gauti detalią informaciją, kiek pajamų bei sąnaudų skirta kiekvienai įmonės sričiai.

Programoje „EuroSkaita“ įdiegti sprendimai leidžia efektyviau ir operatyviau vykdyti įmonės poreikius atitinkančią prekybą – pardavimo registravimo metu programa automatiškai parenka prekių kainą, kuri priklauso nuo programoje užregistruoto aptarnaujamo kliento statuso. Sprendimas leido efektyviau valdyti įmonės finansus, o buhalterinė apskaita detalizuojama skirtingais pjūviais.

 

* * *

UAB “ Rirobas“
 remontuoja šaldymo ir kondicionavimo įrangą, prekiauja šios įrangos detalėmis.

Pagrindiniai reikalavimai – suderinti įmonės darbuotojų ir apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės darbus.

Įdiegus „Prototechnikos“ sukurtą sprendimą „LengvaSkaita“, įmonės darbuotojai registruoja prekių pajamavimo operacijas, atsiskaitymus už prekes, užsakymus bei pardavimus, o apskaitos įmonė atlieka finansinę analizę bei greitai ir kokybiškai atlieka buhalterinių įrašų patikrinimą, jungdamasi per nuotolinį valdymą prie „Rirobas“ duomenų bazės. Dabar įmonė mato realius sandėlio likučius, laiku įvykdo užsakymus, kontroliuoja skolas. Taip reikiama informacija gaunama greičiau, įvairios ataskaitos sudaromos sparčiau, įmonė gali sklandžiai tobulinti ir plėsti savo veiklą.

 

* * *

UAB „PROFTOOLS”
įmonių grupę sudaro trys kompanijos: UAB „PROFTOOLS“, „PROFTOOLS MACHINES“ ir Všį „PROFTOOLS mokymo centras”. Pagrindinė veikla – naujausių technologijų metalo apdirbimo įrankių tiekimas ir technologinių sprendimų partneriams teikimas, techninių seminarų organizavimas.

Pagrindiniai reikalavimai – valdyti prekių paklausą ir sandėlyje esančias prekes, apskaityti klientams išduotas bandymams ar eksperimentams skirtas prekes, pakeisti sąskaitų išrašymo sistemą.

Įdiegus programos „EuroSkaita“ specialų įrankį, įmonė valdo visą prekių paklausos ir užsakymų ciklą. Dabar nekaupiamos mažesnę paklausą turinčios prekės, laiku suformuojami užsakymai tiekėjams. Sprendimas padeda apskaityti klientams išduotas eksperimentams ar bandymams skirtas prekes. Naujoji sistema atsiskaito už per tam tikrą laiką įsigytas prekes ir įmonės darbuotojams nebereikia žymėtis pastabų ar priminimų apie tai, kam, kada ir kokios prekės buvo išduotos, sistema pati konfigūruoja šią informaciją su sandėlio prekių apskaita. Įvairių ataskaitų rinkinys leidžia patogiai ir tiksliai analizuoti prekių kiekį sandėlyje, valdyti prekių paklausą ir atsisakyti sudėtingo bei neefektyvaus darbo procesų valdymo.

 

Kiti šioje srityje veiklą vykdantys mūsų klientai:

UAB „Ligaja“
UAB „Rolma