Augant sąskaitų kiekiui, vis dažniau susiduriate su jų administravimo ir saugojimo problemomis?

  • Brangus ir varginantis sąskaitų spausdinimas ir segimas į segtuvus.
  • Sudėtinga sąskaitų logistika.
  • Dienas trunkantis rankinis tiek popierinių, tiek elektroninių dokumentų tikrinimas pasibaigus mėnesiui.
  • Brangus sąskaitų sandėliavimas.
  • Auditoriui ar VMI pareikalavus, reikiamo dokumento paieška – ilga ir sudėtinga.
  • Popierinių sąskaitų naikinimas po 10 metų: fiziškai sunkus darbas dulkėse.

📌 Investuokite 30 minučių ir sužinokite, kaip galima:

  • kas mėnesį sutaupyti daugiau nei 80 val. darbo laiko,
  • kasmet – daugiau nei 1000 EUR,
  • saugomų PDF sąskaitų užimamą vietą serveryje sumažinti daugiau nei 70 kartų?

 

✔️ Kodėl Elektroninis sąskaitų archyvas?

  • Daugiau jokių segtuvų ir spintų.
  • Visos pardavimo sąskaitos automatiškai išsaugomos prie Pardavimo operacijos ir nusiunčiamos į saugų, mažiausiai erdvės reikalaujantį elektroninį archyvą.
  • Programoje atliekamas automatinis sąskaitų tikrinimas: Ar klientui pateikta sąskaita sutampa su pardavimo operacija? Ar visi dokumentai susiformavo tinkamai ir yra išsiųsti klientams?
  • Užtikrinama greita klaidų paieška ir patogi išrašyto dokumento peržiūra „vitrinoje“.
  • Užtikrinama patogi ir saugi elektroninė prieiga prie visų pardavimo dokumentų.
  • Vieno mygtuko paspaudimu atliekamas dokumentų naikinimas pasibaigus 10 metų saugojimo terminui.

Plačiau apie Elektroninį sąskaitų archyvą – skaitykite pdf.

 

SĄSKAITŲ ARCHYVAVIMO SCHEMA:

Saskaitu-archyvas